PolskiAngielski
+48 608 491 112 info@xeven.pl
Strona główna » Dostawa

Dostawa

 
 
 
Wysyłka na terytorium Polski jest realizowana  za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w dwóch wariantach:
  1. Przedpłata na konto bankowe: koszt 15 zł brutto;
  2. Przesyłka za pobraniem: koszt 20 zł brutto;
 
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Przy zamówieniu powyżej 200 zł koszt przesyłki pokrywa sprzedający.

 
Dane do przelewu bankowego:
Nazwa konta: Xeven S.C., Łużycka 87 | 74-100 Gryfino
Numer konta PLN: 87 1020 4900 0000 8202 3213 5801
Numer konta EURO: PL54 1020 4900 0000 8402 3213 5812
Nazwa banku: PKO BP SA
Kod BIC (SWIFT) PKO Banku Polskiego SA: BPKOPLPW

W tytule prosimy o podanie numeru zamówienia.
 
W razie pytań zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
 
 
 

 
 
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie oraz chęć zwrotu została zgłoszona w ciągu 7 dni od daty dostarczenia produktów.  Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu i akceptacji jego stanu.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

UWAGA:  należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!

 
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres:
Xeven S.C. Magazyn

ul. Por. Jankowskiego 2 | Kowanówko, 64-600 Oborniki

 
 
 
 ***


Przejdź do strony głównej
XEVEN © 2021 Oprogramowanie sklepu shopGold.pl